Liten uppdatering

:D Hej igen!!

Kan börja med att gå tillbaka till på fredag, våffeldagen! Då åkte jag till några tjejer i klassen och åt MASSOR med våfflor! sen gick vi på bio och såg "Never let me go" den var helt ok, de va bara några delar som var lite förvirrande.


Samma dag var jag en snabbis på stan och köpte några roliga prylar!
En liten burk med isbitar av plast, från lagerhaus.

49kr för 20st isbitar. :) de va jätte söta!!!

och så blev det ett parörhången från ur o penn.

De va på rea och kostade 29kr :) de är jätte fina! men inte hunnit använda dem ännu! tänkte ha dem till ett matchande halsband jag också köpte på ur o penn.

De är ganska stort men väldigt vackert!! det kostade 69kr (också den på rea).

Sen var jag med min farmor en dag och fick ett par fina gardiner :)

Jag fick också tuppen och påskliljorna som också är i bild, när jag fick påskliljorna så såg de ut som om de skulle ta en evighet innan de skulle slå ut och sen när jag vaknade dagen efter så hade de de redan börjat slå ut.

Så vackra!!! <3

//Tildis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0