OMFG

Det sjukaste hände mig idag!! Idag på eftermiddagsrasten så får jag ett samtal från ett dolt samtal och blev lite WTF men tänkte de kanske va viktigt så jag svarade och på andra sidan linjen är det Titti o Benji från Rix fm!! och de berättar för mig att jag hade tävlat i en tävling hos dem (vilket jag hade gjort dagen innan)Så de börjar fråga om mina svar jag svarat, jag va helt säker på att jag skulle vinna en CD skiva men jag hade vunnit en Smartphone!!! OMFG!!! jag va helt ställt och hela hjärnan kändes som om den skulle explodera!

Jag kan fortfarande inte riktigt tro de!!! :O Men om ni lyssnade på Rix Fm idag (23/5-11) runt 14:45 så borde ni höra mig där som en fåne :P
Fånen som vann en smartphone XD (btw Förlåt alla hells angels! Snälla mörda mig inte!!)

Gå in på rixfm.com för att veta mer om tävlingen :) eller är sugna på att försöka.

Näää på tal om något helt annat!!!! den 2/6-11 så åker ja ner till Uppsala till Uppcon (jag vet jag är en nörd)
Sen efter de ska jag va i 2 nätter i Sthlm och göra lite sommar shopping ^^ Underbart!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0