Örebro manuskonvent

JAH!
Idag kom jag tillbaka från Örebro, åkt nattåg så jag har typ sovit 4timmar (MAX)

Men konventet var otroligt bra!!! Vi hade en föreläsare under två dagar som pratade om komedi, han heter Steve Kaplan. Han har bla gjort denna förreläsningen hos Disney mfl.

Personligen tyckte jag han var väldigt bra, och han berättade väldigt mycket bra saker som jag skulle kunna använda i mina manus. Jag har ett komedi manus som just nu är 10min. Detta funderar jag på att skriva om så de eventuellt blir lite längre :)

Sen på tisdag kvällen så blev vi inbjudna på Örebro slott av länshövdingen som vi fick ta i hand och mingeldricka (skriver de då jag inte riktigt vet va de var för något XD ) Sen så fick vi middag tillbaka på konventet så åt vi middag o hade trevligt.

På konventet fanns även en person som iallafall jag kände igen David Batra. (Som syns på de få bilder jag han ta på konvetet, hoppningsvis så får jag fler bilder av en klasskompis :) )

Men nu ska jag åter gå till att göra middag <3

Här är några bilder från konventet och dagarna där med mina klasskompisar :D













//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0