Bio + tv serier

Hej ni få som läser :P

Jah! jag har varit på bio igen!
I Onsdags var jag och såg Niceville (The help).
Den är en film som visar upp värderingar som inte ofta visas på film, vilket är väldigt intressant!!
Filmen var dock lite väl lång samt hade en relation som var väldigt onödig för filmens handling. Men den hade några roliga bitar så jag ger denna en MMM (av 5 M:s XD )
Sedan ÄLSKAR jag amerika på 1960talet!! Kläderna bilarna ALLT!! (möjligtvis inte värderingarna mellan människor)


Sedan så var jag idag på bio med några klasskamrater och såg Jane Eyre.
Filmen var väldigt vackert gjord, men sf gav den inte rätt, då de va väldigt oskärpa i början samt en grön rand på flera ställen i filmen. INTE BRA SF!!
Men jag vet inte varför, men jag kom liksom aldrig in i filmen riktigt. De va som om jag bara tittade på en tavla. Samt att jag var aningen förvirrad delar av filmen. Jag tror inte riktigt detta var en film riktad till mig.
Så den här filmen får MM (av 5 :P )


Sen hade jag beställt en hel del TV serier!! :D (Så lycklig <3 )
De serier som kommit är...
Supernatural the animation säsong 1
Dexter Säsong 1
Sex feet under Säsong 1
och Big bang theory Säsong 1

Så just nu så håller jag på att kolla på Dexter!! De känns som den serien blir bättre o bättre då Dexter från första avsnittet är väldigt känslokall till avsnitt 4 som jag ser just nu har han blivit mer känslofull (På nått sätt XP ).
Kan inte sluta titta!! XD Ska kolla på nått avsnitt till idag innan jag ska sova :P (Längtar till avsnitt 7 då Mark Pellegrino kommer med, en av mina favorit skådespelare)

//Matilda K 

Ohh!! PS!! Jag har fått mina visitkort! jag är inte så nöjd över dem själv texten syns inte så bra, men alla har sagt att de var väldigt fina, så då blir jag nöjd!! <3 tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0