En händelsefull och händelselös dag

Idag, så var jag hemma igen :S har ännu mer ångest över att inte varit i skolan X( vill inte missa ännu mer!!!
Så idag har jag typ bara legat i sängen och vilat upp mig, min mamma kom ett tag och bara hängde o väntade tills hon skulle börja sin universitets utbildning.
Men imorgon ska jag äntligen åka tillbaka skolan och sedan så ska jag till Iksu och träna känner jag behöver de nu!!!

Sen så frågade några i klassen om vi skulle fara och se Midnight in Paris. Jag tyckte den var bra i början, men den blev som utdragen i slutet. Men den var väll helt ok, den hade några roliga moment lite här och där men som sagt de blev lite utdraget i slutet och de liksom inte hände något nytt, bara samma sak om o om igen.



Sen så fixade jag en sak jag tänkt på ett tag, visitkort! De va sån där gratis från vistaprint men ja de duger väll till en start :) får bara se när jag får dem de stod de skulle ta typ tre veckor.

Men nu tittar jag på Simpsons o snart så ska jag ta o lägga mig, då jag fort är trött och mår lite dåligt fort.


//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0