Första dagen på år 2

Jah! Då har man avklarat första dagen på år två av manusutbildningen! :D
Det va riktigt bra!!
Vi pratade om vad som skulle hända iår, vi ska bland annat börja skriva på vår egen tvserie (ett avsnitt på 60min).
Sedan blev de lite prat om en annan tv uppgift vi ska göra i 4:a grupper. Där ska vi sedan med hjälp av mediastudenterna i Dalarna ta från några Piloter. Bör inte blandas med amrikanska versionen av Pilotavsnitt, våra piloter kommer vara ca 5 minuter långa.

Sen blev de lite prat om praktiken som ska göras nästa sommar. Praktiken kommer vara mellan 4-16veckor. Jag ska försöka få till så jag kan göra min praktik i USA. :)
Det ser medelbra ut, men de känns i hela kroppen att jag kommer lyckas med de!!

Sen efter lektionen, så drog jag till IKSU och de blev träning i ungefär 3timmar, först egenträning o då blev det fartlek på löparbandet, sen blev de body pump och till sist spinning.

En helt underbar dag! Man känner att man verkligen gjort någon nytta idag! <3

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0