Uppgiften

Jag återvände idag till skolan (jippi!!)
De va bara synd då jag missade igår så kunde jag inte riktigt medverka idag på förmiddagen. :S

Men jag fick däremot mitt kompendium om TV-uppgiften. Och vad som är kriterierna för uppgiften, vi ska bla. komma upp med 9st ideer som ska innehålla någon av de 6 olika format vi fått. (ett format kan bla vara: Genre Humor, 13x30min, målgrupp vuxna.) Vi ska inte skriva 13x30min, men vi ska skriva sammanlagt 60min (60 sidor). De känns inte så hemskt farligt.
Jag ser fram emot de här riktigt mycket. Jag har redan 2 ½ ide XD. Men dessa är hemliga, man vet ju aldrig, de kanske kommer bli tv serie nån dag då vill jag ju inte att nån ska stjäla den. :P

Efter skolan så drog jag till IKSU och tränade ett pass Body Pump, och vår grupp fick ett smakprov av det nya passet som tydligen ska börja på söndag. De va lite annorlunda, jag fick lite ont i ryggen av en uppgift, vilket inte va så bra. :S Men annars va de mesta bra :)

//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0